آکادمی مالی دکتر صمصامی

آموزش تخصصی بازار های مالی

فارکس در هفته ی پیش رو

news1

دیدگاه نوین سرمایه گذاران با تجربه:تفاوت بین موفقیت و شکست در معاملات فارکس بیشتر به این بستگی دارد که کدام جفت ارز را برای معامله در هر هفته ،آن هم در کدام جهت انتخاب می‌کنید، و نه به روش‌های معاملاتی دقیقی که ممکن است برای تعیین نقاط ورود‌ و خروجی که در گذشته استفاده می شد.

جهان در چنگال یک بحران ژئوپلیتیکی بزرگ است که روندهای بسیار قدرتمندی در بازار کالا و فارکس ایجاد می کند، بنابراین زمان مناسبی برای معامله در بازار است.

 

اکنون شرایطی است که  شاهد نوسانات سهام، افزایش شدید کالاها و سقوط شدید یورو هستیم ،در حالی که دلار آمریکا و ین ژاپن تا حدودی افزایش قدرت نسبی را نشان می دهند.همه چیز تحت تأثیر شوک های ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین ،در اروپا است.پس می توان گفت هفته آینده در بازارها به احتمال زیاد تحت  تاثیر تحولات این حوزه و تداوم سطح بالای نوسانات خواهد بود. یورو در هفته ی گذشته دارای در یک روند نزولی بلندمدت بوده است،پس میتوان انتظار داشت که خطر آغاز جنگی که ناتو در اروپا درگیر آن است، هرچند اندک، به وضوح بر یورو تأثیر گذاشته و این تاثیر ادامه دار خواهد بود. ضعف یورو ویژگی برجسته بازار فارکس امروز است.

به نظر می رسد که ریزش جفت ارز EURUSD   با ادامه یافتن جنگ بیشتر شود و جفت ارز GBPJPY تا قیمت مهم 155.00 فشار فروش را تجربه میکند.