آکادمی مالی دکتر صمصامی

آموزش تخصصی بازار های مالی

BTC,صعود یا سقوط؟

news2

امروز 9 مارس، با آرام شدن شرایط ناشی از اقدامات نظارتی ایالات متحده در وال استریت ، بیتکوین به صعود خود ادامه داد، همچنین بازارهای سهام امروز، بازگشتی شدند. چراکه از نظر سرمایه گذاران منطقی است که  روند نزولی پر قدرت اخیر، پایان یافته و یا حداقل استراحت کوتاهی کند. اظهارات رئیس جمهور زلنسکی در مورد تصمیم عضویت در ناتو می تواند به عنوان گام اول و مهم در جهت سازش بین اوکراین و روسیه تلقی شود.

S&P 500  امروز 2.6 درصد افزایش یافت. این اولین بارقه امیدی است که در هفته‌های اخیر داشته‌ایم. هرچند کوتاه! مگر اینکه شاهد پیشرفت واقعی به سمت آتش‌بس و خروج روسیه باشیم.

 بیت کوین هم امروز حدود 10 درصد افزایش یافت و به بالای 40000 دلار بازگشت. در حالی که معامله‌گران ارزهای دیجیتال ممکن است با هیجان به 45500 دلار امید داشته باشند،باید در نظر داشت که اظهار نظر برای صعود قطعی بیتکوین ،کمی واقع بینانه نیست. ما نمی دانیم که قصد نهایی روسیه چیست، چه چیزی آنها را به میز مذاکره خواهد آورد و در صورت لزوم، چه چیزی را خواهند پذیرفت. این موارد پیش بینی  را فوق العاده دشوار می کند.بهترین و منطقی ترین تصمیم در شرایط نوسانی بازار،فقط صبر است.