آکادمی مالی دکتر صمصامی

آموزش تخصصی بازار های مالی

کاردانو سقوط می کند

news1

67 درصد سرمایه گذاران کاردانو در ضررند .قیمت‌های ADA به سمت یک دلار کاهش می‌یابد، و با کاهش سود، دارندگان بیشتری را در وضعیت قرمز قرار می‌دهد.با کاهش قیمت کاردانو به سطح روانی یک دلاری، تعداد سرمایه‌گذارانی که احساس می‌کنند با داشتن این ارز دیجیتال با ضررهای غیرقابل جبرانی مواجه شده‌اند، در حال افزایش است.

کاردانو در بازار خرید و فروش، هفته‌ای نزولی را تجربه کرد. قیمت از روز دوشنبه تاکنون، ۱۱.۴ درصد کاهش یافته است و همین امر سرمایه‌گذاران زیادی را از بازار این ارز دیجیتال رانده است. نکته دردناک‌تر آنکه قیمت کاردانو نسبت به بالاترین قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) که ۳.۰۹ دلار بود، ۶۴.۷ درصد کاهش یافته است.بر اساس شاخص ورودی/خروجی پول (in/out of the money) وب‌سایت اینتودبلاک (IntoTheBlock)، بیش‌از دو سوم یا به‌طور دقیقتر ۶۷ درصد دارندگان کاردانو در ضررند. یک چهارم آنان در سود و ۹ درصد مابقی نیز در نقطه سربه‌سرند.

این شاخص، میانگین هزینه خرید این ارز دیجیتال را مشخص کرده و آن را با قیمت فعلی که در زمان نگارش این گزارش ۱.۰۹ دلار است، مقایسه می‌کند.داده‌های این وب‌سایت حاکی از آن است که ۳.۴۱ میلیون آدرس کیف پول کاردانو در ضرر و فقط ۱.۲۵ میلیون آدرس در سود قرار دارند.

منبع: cointelegraph