آکادمی مالی دکتر صمصامی

آموزش تخصصی بازار های مالی

روسیه و بیتکوین؛

وزارت دارایی روسیه لایحه اصلاح شده و نهایی شده کریپتو را با دولت به اشتراک گذاشت که توصیه می کند از ارزهای دیجیتال به عنوان پول قانونی استفاده شود.وزارت دارایی روسیه  پیش نویس لایحه ای به نام «در مورد ارز دیجیتال» را نهایی کرد و آن را برای تصویب به دولت روسیه ارسال کرد تا به عنوان قانون تصویب شود. پیش نویس قانون فدرال مقررات مربوط به تجارت و استخراج ارزهای دیجیتال را روشن می کند.در 8 آوریل، وزارت دارایی روسیه اصلاح و نهایی شدن یک لایحه قریب الوقوع کریپتو را اعلام کرد که وضوح نظارتی مربوط به گردش، صدور، تجارت، استخراج و سایر فعالیت ها در بازار کریپتو را ارائه می کند.

در حالی که گزارش‌های تایید نشده‌ای مبنی بر قانونی‌سازی ارزهای دیجیتال توسط روسیه در اوایل 16 آوریل منتشر شد، جامعه ارزهای دیجیتال پررونق در توییتر با آغوش باز از این اطلاعیه استقبال کرد.

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس نیز یکی از اولین کسانی بود که با توجه به تحریم های متعددی که در حال حاضر علیه کشور وضع شده است، این اقدام را تصدیق کرد.

به گزارش کومرسانت روسیه، دولت و بانک مرکزی روسیه به تازگی بر سر ارزهای دیجیتال به توافق رسیده اند.هر دو سازمان با بیت کوین و دارایی های کریپتو به عنوان ارز رفتار خواهند کرد.

منبع: cointelegraph